סניף תל אביב ראול ולנברג 18 בנין C קומה 2
050-5264265 | לשיחה עם הקליניקה

ניתוח הרמת עפעפיים – על מקורו של ההליך

ניתוח הרמת עפעפיים- מורם מעם

אחד הניתוחים הפופולאריים ביותר אשר קיימים היום בעולם של ניתוחים אסתטיים, הוא ניתוח הרמת עפעפיים. ניתוח זה פופולארי בקרב אנשים מעל גיל 40 אשר נדרשו להתמודד עם מצב של עפעפיים נפולות שיצרו להם מראה עייף מחד, ופגעו להם בשדה הראייה מאידך.

ניתוח הרמת עפעפיים הוא ניתוח פשוט מאוד, אשר במהלכו מסיר הרופא עודפי עור מאזור העפעפיים ובכך הוא מאפשר לעפעפיים לחזור ולעמוד כמו שצריך מבלי להזיק ולהפריע לשדה הראייה. בדרך כלל נהוג להסיר עודפי עור משתי העיניים במטרה בניתוח אחד, במטרה ויש צורך, על מנת שלא ייווצר מצב שנחזור על הניתוח שוב ושוב. חשוב להבהיר, ניתוח זה יכול להתבצע יותר מפעם אחת, במידה ומצטברים עודפי עור ושומן מתחת לעיניים, אחרי הניתוח הראשון, אז אין ברירה אלא לחזור לניתוח השני.

לפני שנסביר על מקור ניתוח עפעפיים עליונים או תחתונים, נבהיר שהוא מתבצע על ידי רופא עור או רופא שמתמחה בניתוחים אסתטיים, זהו ניתוח שכל התהליך, לפניו ואחריו, לא נמשך מעבר ליום אחד. המטופל מגיע למרפאה, עובר תהליך קליטה, לאחר מכן הוא עובר את הניתוח, זמן קצר אחריו הוא משוחרר הביתה. לניתוח יש להגיע עם מלווה על מנת שהוא יסיע אותו הביתה.

ניתוח הרמת עפעפיים

ניתוח הרמת עפעפיים- המקור

ניתוח עפעפיים כאמור, הוא ניתוח שמיועד לאנשים מבוגרים אשר מתמודדים עם נשירה של העפעפיים כלפי מטה. במהלך השנים, כתוצאה מזיקנה, שומן, והצטברות עור מת,העפעפיים מתחילים ליפול כלפי מטה, מה שגורם נזק לשדה הראייה, מעניק מראה עייף ויכול ליצור אי נעימות בעין ובכלל.

חשוב להבהיר, ניתוח עפעפיים אומנם נחשב לניתוח אסתטי, שכן הוא משפר באופן ניכר את המראה של הפנים, אפילו כשמדובר באדם מבוגר, הרי שמראה פניו יכולים להיות נעימים וצעירים, ואם העפעפיים מאבדות מגמישותן ונושרות כלפי מטה, אז המראה הולך ומזדקן.

יש מקרים מסוימים, כאמור, בהן נהוג לבצע ניתוח עפעפיים, למשל, כשהעפעפיים העליונים נפוחים כך שהם נראים כמו שקיות, כשישנם עודפי עור שונים, כשהעפעפיים התחתונים צוברים עודפי עור כך שהלובן של העין נחשפת, שקיות מתחת לעיניים, ובאופן כללי כשיש מתיחות רבות סביב העפעפיים אשר יוצרים מראה זקן.

לא פעם, נהוג לבצע ניתוח העפעפיים עליונים או תחתונים בשילוב ניתוחים אחרים, למשל ניתוח מתיחת עור, ניתוח הרמת גבות ועוד מגוון ניתוחים וטיפולים אסתטיים שקשורים לנושא.

כמובן שכל הטיפולים והניתוחים, מתבצעים על ידי רופא עור שמתמחה בכך ולא על ידי כל אחד. נקודה שחשוב לזכור היא, ניתוח הרמת עפעפיים, הוא אומנם ניתוח פשוט אך הוא דורש הכנות קפדניות, כולל צילומים, בדיקות גופניות, סקירה רפואית וכן שיחה עם הרופא אשר יספק את כל התשובות וההסברים לניתוח (במטרה להפיג את הפחד), כולל אודות ההרדמה לניתוח.

ניתוח הרמת עפעפיים

 

 

למידע נוסף על ניתוחים פלסטיים

ליצירת קשר מלאו פרטים
פנייתך התקבלה בקליניקה של דר' דנה אגוזי
אחד מנציגינו יצור עמך קשר בהקדם
דר' דנה אגוזי