סניף תל אביב ראול ולנברג 18 בנין C קומה 2
050-5264265 | לשיחה עם הקליניקה

מתיחת בטן לגברים ונשים

מה המשמעות של ניתוח מתיחת בטן לגברים ולנשים?

באיזה אופן מבצעים ניתוח מתיחת בטן? האם ניתוח מסוג זה מתאים לכל אחד? באיזה שלב יש לבצע ניתוח מתיחת בטן?

השמנת יתר היא נחשבת כיום במחלה. בארצות הברית ובעוד הרבה מאוד מדינות אחרות השמנת היתר הפכה להיות פרויקט לאומי. כתוצאה מאותה השמנה ישנן תוכניות רבות ואפשרויות שונות להורדת המשקל העודף. לאחר הצלחת הדיאטה נותר באזור הבטן ובאזורים אחרים בגוף עודפי שומן ברמה כזו או אחרת המאלצים נקיטת אמצעים שונים על מנת להיפתר מעודפים אלו.

ניתוח מתיחת בטן נכון לכאלה שעשו את כל המאמצים ובדקו את כל האפשרויות הלא כירורגיות, כמו פעילות ספורטיבית לעיצוב אזור הבטן וכולי. בהנחה ואין מוצא אחר מומלץ לפנות אל ד”ר דנה אגוזי לקבלת כל המידע הרלוונטי לגבי הסיכונים והסיכויים בהליך כירורגי מסוג זה. הרבה מאוד אנשים זכו לבטן שטוחה ויפה לאחר ביצוע אותו ניתוח מתיחת בטן מפורסם, אולם חשוב מאוד להדגיש כי במקרים מסוימים לא יומלץ על ביצוע ניתוח כזה מסיבות רפואיות.

ישנן מספר סוגי טכניקות לביצוע ניתוח לטובת מתיחה של הבטן ועל כך יוחלט על ידי הצוות הרפואי בראשות ד”ר דנה אגוזי לאחר היכרות עם הלקוח ובחינת כל הממצאים. ניתוח מסוג זה נעשה בהרדמה מלאה. כמו כן ההליך הרפואי כולל אשפוז של 24 שעות ולאחר מכן יש לטפל בכאבים בעזרת משככי כאבים לפי הצורך.

שאיבת שומן בבטן? רק אצל ד”ר דנה אגוזי

שאיבת שומן בבטן זו היא המומחיות של ד”ר דנה אגוזי. מנהלת המחלקה לכירורגיה פלסטית של בית החולים קפלן ברחובות. בוגרת בהצלחה ובהצטיינות של לימודי הרפואה בטכניון. הקפדה רבה על שירות אישי ומקצועי לאורך כל הדרך. תנאי אשפוז מעולים, שימוש בטכנולוגיה מתקדמת ביותר. ניתוחי שאיבת שומן לגברים ולנשים באחריות מלאה.

ניתוח שאיבת שומן? במרפאה של ד”ר דנה אגוזי פועלים למענכם!

ניתוח שאיבת שומן וכמו כן עוד מבחר גדול מאוד של אפשרויות בתחום הכירורגיה הפלסטית. שאיבת שומן לגברים ולנשים לאחר הסבר מפורט על כל מהלכי הניתוח ותקופת ההתאוששות והשיקום שלאחריו.

מוזמנים לקרוא בנוסף:

כירורגיה פלסטית

ליצירת קשר מלאו פרטים
פנייתך התקבלה בקליניקה של דר' דנה אגוזי
אחד מנציגינו יצור עמך קשר בהקדם
דר' דנה אגוזי