סניף תל אביב ראול ולנברג 18 בנין C קומה 2
050-5264265 | לשיחה עם הקליניקה

שאיבת שומן בירכיים ובבטן

אנו חיים בחברה בה אידיאל היופי הוא מאד ברור. הוא לא מדבר על צבע העיניים, על גוון העור, על גובה, ובטח שלא מדבר על פנימיות, על חכמה או על אופי טוב. הוא מדבר על משקל, או עודף משקל. כבר עשרות שנים שנושא המשקל נמצא כמעט תמיד על סדר היום, והשיח הציבורי סביבו רק הולך ומתפתח. אין פלא שבחברה כזאת, רובנו שואפים להתאים לנורמה, להציג גוף חטוב, אסתטי ודק ולהתאים את עצמנו לאידיאל היופי הקיים. לצערנו, לא כולנו בורכנו גנטית על מנת שנתאים לאותו אידיאל, ולרבים מאתנו קשה לרזות באופן עצמאי. בדיוק מהסיבות הללו, קיימים הליכים רפואיים אסתטיים, שיכולים לסייע במלאכה הקשה של הצרת היקפים ולקרב אותנו אל מקום בטוח ושלם עם עצמו, חיצונית ואז בתקווה, גם פנימית. הליך אחד כזה, הוא שאיבת שומן.

סיבות לביצוע שאיבת שומן

הסיבה לביצוע ניתוח שאיבת שומן היא כמובן הסיבה האסתטית, והיא גם הסיבה הנפוצה ביותר. אנשים רבים ירשו גנטית מבנה גוף המקשה על עיצוב הגוף ע”י דיאטה וספורט בלבד, ומשמר שומן באזורים מסוימים (סביב הבטן, הישבן או ירכיים) , והם זקוקים לסיוע ניתוחי כדי להיפטר מהשומן העודף ולקבל מראה אסתטי יותר.

מחיר ניתוח שאיבת שומן

לניתוח מן הסוג הזה אין מחיר קבוע ומוגדר, שכן המחיר מושפע ממספר פרמטרים שנכנסים לעניין. ראשית, אזור השאיבה – המחיר משתנה בין שאיבת שומן בבטן לשאיבת שומן בירכיים, לדוגמא, וכמובן גדל אם שואבים מכמה אזורים בבת אחת. כמו כן, המחיר נע בעקבות הכמות אותה שואבים ומשך הניתוח עצמו. דברים נוספים אשר יכולים לשנות את המחיר הם טכניקת הניתוח, סוג ההרדמה הנדרשת, והיכן הניתוח מתבצע. כמובן שגם ניסיונו ומקצועיותו של הרופא המנתח תשנה את המחיר, ואף עזרים או אביזרים שונים הנדרשים להחלמה יעלו את העלות הכוללת. מומלץ לקבוע פגישה עם הרופא ולבנות יחדיו תוכנית טיפול  מוגדרת כדי לקבוע את העלות.

עיצוב הגוף באמצעות ניתוח שאיבת שומן

לכולנו מבני גוף שונים, אצל כל אחד מאתנו סוג ההשמנה הוא אחר וריכוז השומן בגוף משתנה. שאיבת שומן יכולה לסייע לנו בהצרת היקפים ובעיצוב הגוף שלנו באופן קצת שונה ממה שהכתיב הטבע ולקבל תוצאות שלא נוכל לקבל רק באמצעות הרזייה או פעילות ספורטיבית. הניתוח שואב את ריכוזי השומן הגדולים מהמקומות בהם הם הכי מפריעים לנו, ומאפשר לנו לקבל את הגוף האסתטי עליו תמיד חלמנו. האזורים בהם לרוב מתבצע הניתוח הם בבטן, בירכיים, במותניים, בישבן, בזרועות ועוד, בהתאם לגוף המטופל וגם בהתאם למגדר שלו (שכן, ידוע כי פיזור השומן אצל גברים ונשים הוא שונה). לעיתים קרובות ניתוח שאיבת שומן מבוצע כחלק מניתוח אחר כגון: ניתוח מתיחת בטן, ניתוח הקטנת חזה ועוד.

שאיבת שומן אינה תחליף לדיאטה!

אחד הדברים החשובים ביותר שיש לזכור לפני שבוחרים בניתוח שאיבת שומן הוא שהניתוח הוא חד משמעית אינו תחליף לדיאטה. לא מדובר בפתרון קסם שיכול להפוך אותנו משמנים לרזים ביום אחד, ויתרה מזאת- אנו יכולים בקלות רבה להחזיר את כל השומן שנשאב אם לא נשמור על התזונה ועל ההרגלים הנכונים. את הניתוח מומלץ לעשות תוך כדי או לאחר תהליך של דיאטה, לאחר שחיטבנו את הגוף בעזרת ספורט, ונותרנו עם מצבורי שומן עקשניים שזקוקים ליד מנתחת שתעלים אותם. בנוסף, אם נתחיל שינוי באורח החיים עוד לפני הניתוח, יהיה לנו קל יותר לשוב אל אורח החיים הזה לאחר הניתוח, וכך לשמור על התוצאות לאורך זמן.

הצלחת ניתוח שאיבת שומן ושמירה על התוצאות

באם בחרתם לעבור שאיבן שומן, לאחר שהבנתם את הסיבות לביצועו ואת ההשלכות שלו, העבודה הקשה אינה הניתוח עצמו או תקופת ההחלמה שלאחריו, אלא החזרה לשגרה. כאן השליטה בידיים שלכם ולא בידי המנתח, והאחריות לשמירה על התוצאות היא עליכם. עברו את התהליך עם מערכת תמיכה חזקה ואף בליווי דיאטנית, קיימו אורח חיים בריא ופעיל הכולל תזונה מאוזנת, ותוכלו לשמור על תוצאות הניתוח לאורך שנים רבות!

ליצירת קשר מלאו פרטים
פנייתך התקבלה בקליניקה של דר' דנה אגוזי
אחד מנציגינו יצור עמך קשר בהקדם
דר' דנה אגוזי