סניף תל אביב ראול ולנברג 18 בנין C קומה 2
050-5264265 | לשיחה עם הקליניקה

שאיבת שומן בירכיים

שאיבת שומן בירכיים הוא ניתוח פלסטי נפוץ במיוחד בכל העולם גם בישראל. אנשים רבים בכל הגילאים נאבקים במשקל גוף עודף ובהצטברות של שומנים לא רצויים בכל חלקי גופם. ישנם מקרים שבהם ניתן לעשות שאיבת שומן מאזורים בעייתיים שבהם יש הצטברות יתר של רקמות שומניות כמו: בטן, ישבן, סנטר וכמובן גם ירכיים. לפניכם מידע על ניתוח שאיבת שומן בירכיים ולמי ניתוח זה יכול להתאים.

 

שאיבת שומן

 

מי זקוק לשאיבת שומן?

אנשים רבים חולמים על שאיבת שומן וחושבים שמדובר בניתוח קסם שיעזור להם לרדת במשקל. אך גישה זאת מוטעית מהיסוד מכיוון ששאיבת שומן מיועדת לאנשים שאינם מצליחים להיפטר מהשומן העודף בירכיים למרות מאמצים רבים, דיאטות וספורט.

כמו כן, שאיבת שומן ירכיים מומלצת לאנשים ובעיקר לנשים שהשומן שלהן נאגר באזור הירכיים כתוצאה ממבנה גוף ייחודי, שינויים הורמונאליים לאחר לידה ונתונים גנטיים מסוימים שגורמים להם לאגור שומן רב. במקרים אלו הצטברות השומן עלילה ליצור מראה לא יפה ולא סימטרי של גוף בעל ירכיים שמנות הרבה יותר מחלקים אחרים בגוף. כמובן שכל אישה צריכה להתייעץ עם הרופא המנתח בטרם כניסתה לחדר הניתוחים ולהכיר את האופציות שעומדות לרשותה והסכנות האפשריות של ההליכים הכירורגיים. לאחר הניתוח יש צורך בתחבושות מיוחדות שעוזרות להחלמה מהירה וכן לדיאטה מותאמת שתמנע הצטברות נוספת של שומן.

 

ניתוח לשאיבת שומן בירכיים

ניתוחי שאיבת שומן בירכיים מתבצעים בדרך כלל עם הרדמה מלאה ולעתים אפשר להסתפק בהרדמה חלקית מקומית, במידה ושואבים כמות קטנה. ישנם רופאים שממליצים דווקא על ניתוח בהרדמה מלאה מכיוון שמדובר בניתוח שיכול להיות ארוך יחסית ולהמשך כשעתיים ואף יותר.  לא תמיד אפשר להגיע לתוצאה הרצויה מיד כיוון שבכל ניתוח שאיבת שומן מומלץ לשאוב עד 3 ליטרים של שומן. שאיבה גדולה יותר יכולה להיות מסוכנת מאוד. ניתן לחזור על הפרוצדורה פעם נוספת לאחר שהגוף מסיים את ההחלמה מהניתוח הראשון.

מוזמנים לקרוא בנוסף:

צניחת עפעף

 

ליצירת קשר מלאו פרטים
פנייתך התקבלה בקליניקה של דר' דנה אגוזי
אחד מנציגינו יצור עמך קשר בהקדם
דר' דנה אגוזי