סניף תל אביב ראול ולנברג 18 בנין C קומה 2
050-5264265 | לשיחה עם הקליניקה

שיטות לניתוח מתיחת פנים

את הסיפור שעור הפנים שלנו מספר עלינו, כמעט ובלתי ניתן שלא לקרוא. אי אפשר להתעלם ממנו, הוא מסגיר את גילנו באופן מיידי, ומצהיר בגאון על כל קמט ששייך לזיכרון אחר במהלך השנים. אמנם אנו יכולים להסתכל במראה ולהעריך את הסיפור שפנינו מספרות, אבל אין ספק שלו היינו יכולים להחזיר את השעון כמה שנים אחורה, אין הרבה מאתנו שהיו בוחרים שלא. מתיחת פנים, בכל דרך בה היא מתבצעת, היא הכלי הסודי שלנו להילחם בזמן, לקחת את המושכות לידיים שלנו ולהחליט בעצמו איזה סיפור נרצה שהפנים שלנו יספרו.

שיטות לביצוע ניתוח מתיחת פנים

כיום קיימות מספר שיטות שונות לביצוע מתיחת פנים ואנו נדבר על שתיים עיקריות – מתיחת פנים ללא ניתוח (נקראת גם “מתיחת פנים באמצעות חוטים”) ומתיחת פנים רגילה (המתחלקת לשני סוגים שונים- מיני מתיחה ומתיחה מלאה). אמנם שתי השיטות נושאות שם דומה, אך בפועל שונות זו מזו בצורה מהותית, הן בתהליך עצמו והן בתוצאות המתקבלות. ההחלמה משתי השיטות משתנה גם היא, וכמובן, בהתאם לכל הפרמטרים הללו, ישתנה גם טווח המחירים בין השיטות.

מתיחת פנים ניתוחית

אין כאן סודות בהליך הזה, שכן הוא מבצע בדיוק את שהבטיח – מותח את עור הפנים, יוצר מראה רענן, צעיר והדוק, ומוריד שנים ממראה גילו של המטופל. ניתן לבצע מתיחת פנים חלקית המתמקדת ומתקנת בעיקר ברפיון במרכז הפנים, בה מתבצע רק חתך אחד קטן יחסית במיקום נסתר מאחורי האוזן, או לבצע מתיחת פנים מלאה, בה מתבצעים חתכים במספר אזורים בפנים, וניתן לשפר ולמתוח כל אזור ואף ממש לפסל את הפנים מחדש. במתיחת פנים מלאה לפעמים אף יוזרק שומן אל הלחיים על מנת לשוות לפנים מראה מלא וצעיר יותר. ההחלמה ממתיחת פנים בניתוח איננה קצרה, אך מאד פשוטה ורוב המטופלים לא סובלים מכאבים או תופעות לוואי שונות.

מתיחת פנים ללא ניתוח

במתיחת פנים כזו נעזרים הרופאים בחוטים אשר עשויים מחומר מתמוסס לחלוטין ונספג בעור בטבעיות. את החוטים מחדירים בעדינות אל העור והם נתפסים בעור באמצעות נקודות זעירות הממוקמות באופן אסטרטגי על החוט. אותן נקודות נתפסות במקומן ומאפשרות לרופאה לשחק עם העור, להזיז ולמתוח באמצעות אותן קרסים קטנים. לאחר מספר חודשים החוטים מתמוססים והמראה חוזר לקדמותו. מדובר בפעולה פשוטה וקלה שלא מצריכה הערכות מיוחדת מצד המטופל, אך גם לא נשמרת לאורך זמן רב.

למי מתאימה כל שיטה?

כפי שנאמר, תוצאות השיטה הן אחרות לחלוטין. בשיטה הניתוחית התוצאות נשמרות לאורך שנים (ממוצע של 7 או 8 שנים) בעוד שבשיטה הלא ניתוחית התוצאות נשמרות לרוב רק למספר חודשים, עד שהחוטים מתמוססים כליל בתוך העור. ניתן לומר ששיטת החוטים תתאים יותר לאנשים המחפשים שינוי מיידי וזמני, למשל לפני אירוע חשוב בחיים, ואינם מעוניינים בהליך ניתוחי ופולשני המלווה בהחלמה ארוכה, וההליך הניתוחי מיועד לאלו שבאמת מעוניינים לבצע שינוי קבוע במראה שלהם ומוכנים לעבור הליך מורכב יותר.

למה כדאי לשים לב?

ראשית, שתי השיטות מצריכות מיומנות אדירה, עדינות ודייקנות, לכן, גם אם תבחרו באופציה שאינה ניתוחית, עליכם להקפיד ולבחור איש מקצוע מיומן ובעל ידע. כמו כן, המחירים של שתי השיטות שונים זה מזה, כאשר מתיחת פנים ניתוחית מתחילה בסכום של 15,000 שקלים לכל הפחות, ומתיחת פנים באמצעות חוטים תעלה משמעותית פחות, לכן יתכן ודווקא התקציב שלכם הוא זה שיסייע לכם לקבל את הבחירה בין שתי השיטות. לבסוף זכרו שאף אחת מן השיטות לא מבטיחה קסמים, ובידכם קיימת האפשרות להאט את תהליכי ההזדקנות ולשפר את מראה עורכם על ידי שמירה על שגרת טיפוח יציבה, שתיית מים מרובה והימנעות מחשיפה לשמש ישירה.

ליצירת קשר מלאו פרטים
פנייתך התקבלה בקליניקה של דר' דנה אגוזי
אחד מנציגינו יצור עמך קשר בהקדם
דר' דנה אגוזי